31 de dez. de 2011

Acaba l'añu!

Acaba l'añu, y esperemos qu'esti nuevu 2012 nun seya peor que'l 2011.

2011 Foi l'añu en que los mafiosos más aprovecharon de la crisis. Velehí'l casu Urdangarín, cola so fundación prehí arrasando colos cuartos públicos, y ayer (30/12/2011) entá sentí pola mañana al periodista Carlos Herrera d'Onda Cero defendendo la Monarquía Borbona, colos sos secuaces de tertulia.

Foi l'añu de la Victoria y la non tan grave derrota del PP y el PSOE, respectivamente. De magar la xente pidía un cambéu, pues non, nun hebo tal cambéu. Eso sí, esperemos que quede daqué...

N'Asturies hebo'l nuesu particular cambéu, cola llegada del Dóberman, y la prestosa xebra "PODER- La Nueva España", que foi un poco como la ruptura de la Revolución Francesa, pero a nivel nacional.

Tevimos el nuesu casu de corrupción, colos almacenes Ígrafo y Pumarín, y col Conceyeru na cárcel. Foro Asturias, que son otres sigles estremaes de PP y PSOE, gobierna Asturies.

Pero bon, a lo que vamos, nes eleiciones d'España ganó Rajoy, y vien cargáu con recortes bultables en prestaciones y xuba d'impuestos.

Con un paro del 20% aproximadamente, con ún de los salarios mínimos más baxos d'Europa (per detrás d'Italia, Grecia y la Irlanda), España afronta la crisis, nesti añu 2012 con un panorama curiosu...



¡Ai neños, escaezseme, como a los Mass Media del poder dicir que los recortes van (o vamos) sufrir(ilos) los de menos recursos, los probes, los débiles, la xente más de la cai!. Sí, esto nun lo diz, por exemplo Carlos Herrera. Habrá que velo, pero supongo que pa la banca o pa los constructores o les eléctriques heba perres. Si non... Eso sí que prestaba ver.

¡Ah, y la xuba d'impuestos tamién va entamar per debaxo, peles rentes baxes! Presumiblemente, hai qu'apretase'l cinchu, equí hai que tributar más, pa ver si lleguen les pensiones y les axudes a la gran industria capitalista.

Conque Feliz Añu 2012, que, polo menos, traiga salú. Y Ánimu, que vamos precisar abondo.



(Troquen, por favor, ETA por Crisis Económica, y por Policia de Rubalcaba, PP-PSOE. Munches gracies. Ye lo que tien ser un melandru de la Internet)

Um comentário: