10 de mai. de 2012

¡¡¡Viva Rodrigo Rato!!!

San Rodrigo Rato, el magu de les finances n'Españistán.

L'home que tenía que llegar a presidente d'Asturies; del Principáu. El bienqueríu polos asturianos conservadores. Bon, d'esi asturianu castu, qu'amira pa la Corte con güeyinos, y que vive en concordancia cola Santa Sede (Rexa y Relixosa).

Rodrigo Rato, artífice -ente otres persones- del Milagru Español -con crisis de lladriyu incluída.... bono, non la Crisis foi por mor de ZP-, Director del FMI -metanes la Crisis Financiera Mundial- y gran economista español, d'orixe asturianu.

Gracias a él, y col beneplácitu de la Marquesa Esperanza Aguirre, los súbditos de la Corona (los mesmos reis que tán en función continua) vamos pagar el rescate a Bankia.

Epitafiu chocante pal mayor impulsor de las lliberalizaciones. El gran axioma del NeoLliberalismu: "Lliberalizar ganancias, estatalizar perdes... Fortalecer les grandes finances, y arrañar los drechos consiguíos y les poques perres a los probes".

Y digo yo ¿habrá que lu indemnizar bien? De mano yá se fixo cargu de Bankia un ex-directivu de BBVA indemnizáu con TRÉS MILLONES D'EUROS de despidu.

Toi ansiosu porque faigan más recortes a los paisanos y paisanines, porque daquién tendrá que pagar les ventures y desventures d'esta probe xente (los Rato, Esperanza Aguirre, Goirigolzarri

Nenhum comentário:

Postar um comentário