20 de set. de 2012

Carrillo, Madrid ya Cataluña






Santiago Carrillo, comunista xixonés de vieyo, morrió estos díes en Madrid. Tenía yá 97 años, colo que yá vivió una vida llarga. Eso sí, dexonos de manera un tanto impertinente, puesto que un día antes, Esperanza Aguirre, marquesa y presidenta de la Comunidá de Madrid, dexaba'l so cargu públicu.

Yo, que vos dicir; a min como que nun me güel bien aquello. Polo del dichu, de que les rates son les primeres n'abandonar el barcu cuando funde.

Y nesto, los del NeoLliberalismu (talo socedió con Rodrigo Rato al mando de Bankia) saben un cachu. Y, depués d'aplicar los sos recortes (a.k.a. "mididas d'axuste", de magar que nun falen castellán, polo del utilitarismu económicu -tán demodé, pero tán aplaudío pola prensa oficial del sistema-) acolumbrase un rescate de la X.E y el F.M.I. que va remembrase na hestoria.


Pues la "lideresa" dexa la política; ella que yera modelu del Lliberalismu Económicu, paladina -pero ¡ai! que nun se diga esconxurada, ¡vive Dios!- del Sistema Capitalista NeoLliberal; ú hai qu'amenorgar el sector públicu pero reforzar el papel d'Estáu autoritariu y centralista [paradóxicamente]. La Marquesa, que quixo privatizar TeleMadrid, y el sistema d'agua de Madrid; la mesma que llenaba la bocona con palabres en defensa de la sanidá y enseñanza públiques, pero que quitaba a lo público pa-ylo dar a lo privao.

A min, qué vos voi dicir, nun me presta nada.




Y per otru llau, ta Cataluña. Pa quien nun lo sepia, ye una comunidá autónoma rescatada.

Vaya frase tonta y probe...

Buó, Cataluña, vivió allá atrás la Diada, la so fiesta nacional. Y hebo una fola de manifestaciones pola independencia.

El presidente de Cataluña llámase Artur Mas. Ye un puntu que paez ente Rajoy y Javier Fernández; a min polo menos paezme que con esti últimu dase un oldéu... más que sospechosu.

Artur Mas ye President y militante (o por gastar un nome más acordies col so partíu) afiliáu a Convergència i Unió.


Yo, qué queréis que vos diga. A min eso paezme una versión catalana del PP, qu'eso sí, falen catalán, y eso, pero...

Non obstante, por min Cataluña puede independizase, si quieren. Pouco va cambiar la cosa; yá lo dixo Artur Mas, van siguir perteneciendo a Europa -supongo que tamién al Euro- y van sigur mandando los mesmos; va siguir la rapiega curiando los cordeiros. Colo que lo mesmo te dea joder de bruces que facello d'espaldas.

Nenhum comentário:

Postar um comentário