11 de dez. de 2011

¡¡¡Los asturianos tamos cumo Fesorias!!!

¡¡¡Ya lo peor yía qu'agora se dan cuenta!!! ¡¡¡Ái mamina!!!

Ya que lo tengan que dicir en Madrid, colo opresores ya españolistas que son prehí, mundu alantre, qu'en pasando'l Negrón son toos unos españolistas ya unos opresores....

Pero bono, a lo que vamos. Vei dica pouco p'atrás qu'una deputada de la Xunta Xeneral, tres ver los resultaos electorales dixera dalgo rellativu a la intelixencia del común asturianu.

Pues agora en Madrid feixenon un estudiu, ya lleganon a la conclusión que los neños de la que salen de la escuela nun saben facer nada. Vaya que salen cumo pollinas. Que si nos patios de los colexos d'Asturias caeran albardas nun pega una en suelu, ya nun se salvan nin los gatos. Que yía una perda tiempu la prédica, porque nun-ys vei quedar nada, ya lo peor yía que yá lo sabemos.

Porque somos frutu, somos productu de la Escuela Asturiana.

You, sicasí, sou un rapaz de mundu, conozo casi tolos conceyos d'Asturias, ya eso tien que notase. Asina que vou poner una solucción, a ver que-ys paez.



Hai que se reciclar. Hai que tornar al Institutu ou a las escuelinas, a repasar. Pues sí. Conociemientu del Mediu. Las matemáticas. La llingua (asturiana, española ya tamién la inglesa). Xeografía, ya Hestoria. La Física, ya la Química. P'alantre.

Porque llou somos las más burrinas... Qu'eiquí darréu solo salen futbolistas ya pilotos de Fórmula 1 ya directivos de la SGAE.

Lo que me llama a pensar: ¿Cúmo yía qu'eiquí n'Asturias nun salen tantos famosetes cumo pa la parte d'Andalucía ou Estremadura, ou outras partes d'España?

Por cierto, esta actriz estremeña, Bebe, que cuspíu a los periodistas... ai, pues falando de Madrid traime a la memoria un camellu que viera nel zoolóxicu... Nun digo más

Um comentário: