23 de abr. de 2014

Villafalar

Pol 23 d'Abril de cada añu Castiella Y Llión celebra la so fiesta: La conmemoración de la batalla de Villalar. Y como ye una comunidá bipolar, la parte llionesa diz ¡cá! esta nun ye lo nueso.

Los llioneses nun dexen de ser dalgo paecío a los asturianos, pero muncho más aburríos.

Si yo fora'l pueblu de Llión lo primero tendría que llamame con un nome raru: Liborio o Etelvino o Tiburcio o paecío. Pero bono, val, depués de nomar aquella personificación del pueblu llionés un poco a lo Tíu Sam, John Bull o Marianne, en plan Ti Liborio, entós [meyor tovía, Ti Cazurru] guiaba al mio pueblu nesti día de Villalar, pero daría-y otra visión.

Pa empezar aprovecharía'l Marketing de la Junta, lo que diba ser xenial, polo barato, y pola sinerxía creada. Ah, el nome de la fiesta alternativa sería Villafalar, polo qu'aprovechando la cartelería de la Junta pondría-y un fa sobre'l topónimu históricu.

Polo demás, sería interesante mostrar un caracter cultural que fixera gracia pa col nome villafalar, como los cazurrones tienen dos llingües minorizaes namás y namenos con ello valía yá pa facer la fiesta: Una fiesta pa sofitar el padremuñu llingüísticu. ¿Ói, y queréis pensar que nun-ys diba venir nada mal?

Bono, y entós siguiente pasu había que buscar la sé. Llión ye grande abondo, y eso nun sé si ye bono o malo, pero lo que sí sé ye que villes tien qu'haber munches. O sinon faise la fiesta itinerante, polo que tamién choca cola cerrazón (perdón quixe poner col inmovilismu) de la fiesta Juntera.

Lo demás ye too un andar: Lo típico, les comides cazurres, la música cazurra, los traxes cazurros, la identidá llionesa, unes chapines y les coses d'ehí -con un toque ecolóxista, igualitario y progresista-, aprovechando otra vuelta que la Junta-ys pon el día llibre, polo tanto va la cosa de regalao.


Y diréis, ¡¡¡vaya frikada que se t'ocurréu pin!!! Pero non tal. Ai si supiérais la cantidá de fiestes qu'empezanon d'una manera más tonta y más probetaya qu'esta... !!!

Pero bono, esto ye ilusión too claro.

Lo que pasará será que los llioneses refunfuñarán, y dalgunos dirán a refunfuñar camín de Madrid porque quieren  nun séi que cosa d'un tren, y otros tantos reunfuñarán nel Ikea de Granda.

Una pena.

Pd. Pero nun soi quitar de la cabeza a Isabel Carrasco (ye la versión cazurra d'Isabel Pérez-Espinosa Que na Gloria Tea) flipando viendo a los sos súbditos divirtiéndose con una fiesta alternativa... y pa encima pasándolo bien.

Nenhum comentário:

Postar um comentário