7 de nov. de 2011

Debate de la Vacallouria

De guaḥe siempre tevi un problema. Bono, mui de guaḥe. De guaḥín más bien.

Mio pái ensiñome a cazar grillos. Y la siguiente vuelta, salí yo sólo. Y con tolo que volví, foi con vacallourias.

Por supuesto, cuando-y amosé les vacallourias a mio pái él rió, y dixo que soltara eso. Y mio mai esplicóme la diferencia ente grillu y vacallouria.

Poro, agora mesmo toi sintiendo l'alcuentru en La Sexta ente Rajoy y Rubal-faba. Y siéntome identificáu. Porque falen de la crisis, pero eso ye como salir por grillos y venir con vacallourias. Son parte de los gobiernos que llevanon el país antes, metanes y demientres la crisis. Pero dambos los dos preséntense como la Solución a la crisis.

Home, a min de guaḥe les vacallourias [a estes altures dicir que non, nun conozo la palabra n'asturianu normativu estándar] paecíenseme a los grillos en que yeren negres y andaben pelos praos. Pero yá vía que los dos insectos, anque paecíos, nun yeren grillos, finalmente. Conque tal-yos paez (a Rubal-faba y a Rajoy) que tán como yo taba, si entá piensen que, homew...




...Bono, y llueu tamién dicir que nun se vos ocurra meter na grillera coles vacallourias saltapraos y cigarres, porque acaben desapaeciéndo los saltapraos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário