3 de fev. de 2012

¿France la unión ente URAS y PAS?

Yá lleí la noticia n'Asturies.com.

Toi contentu pol PAS. Y que conste que nun los diba votar. Como nes otres convocatories más recientes. Pero son el Partíu Asturianista, y eso, quiérase o non, pesa. O tenía que-ys pesar. Dende'l mio puntu vista son lo más paecío a un partíu hestóricu nacionaslista. Anque eso sólo-ys valga pa la recámara, porque dende finales de los 90 del sieglu pasáu lleven una debacle importante, con un viraxe a la drecha y al neolliberalismu más ranciu que se pueda ún imaxinar.

Pero, yá digo. Da pena.

Eso sí, allégrome pola URAS, porque van metese una sapada bramente guapa, y préstame que la dixeran solinos. Porque URAS, IDEAS, FAC y PP son lo mesmo, unos con más duernu qu'otros quiciabes, pero pal casu....

Faime gracia lo de la "crisis" del presupuestu ente'l Dóberman y el PP. Si nun fora porque revierte, nestos tiempos de crisis, nel ciudadanu de la cai, pero sí ho. Tien que ser una esperiencia ser de dreches nesti país del Sur del Norte.

Y digo esto porque yo hai coses que nun les pueo entender. Nun m'entra na cabeza como pueda ser que los votantes del PP tean tán a la espectativa de lo que faigan na Cai Génova de Madril; pero vamos ver ho, ¡¡¡paecemos  aboríxenes a la espera de lo que decidan los mandamases de la Compañía de Les Indies Orientales!!! ¿Pero cómo se puede ser del PP nesti país?

Que si Rajoy quier a nun-sé-quién, qu'a si Rajoy eso nun-y presta, que si Rajoy nun se punxo d'acuerdu........ Y lo peor de too ye que quien asoleya esto ye LNE, el periódicu al serviciu del PP n'Asturies...

Vaya. Nunca nun pudi ver al Dóberman, pero éstos del PP inda me paecen más zoucanes.



.... Por nun falar de la FSA-PSOE. A estos entiéndolos de mena paecía. Son la otra parte la duerna.

Nunca fui quién a entender por qué se presentó a les eleiciones asturianes pasaes Javier Fernández como cabezaleru de les llistes del partíu que calza d'encarnao. Non, nun pudi porque sábese que Javier Fernández ye un enemigu dafechu del sistema español d'autonomíes, ye un políticu d'idees dafechu centraliegues. Poro, preséntase a Presidente del Principáu. ¿?

Y mieu que da, y yá non pola so cara llobu que trai, que tamién, sinon porque ésti ye capaz de tornar competencies pa Madril de pasu. Del tema nuesu yá pa que falar nada....



Como yá ye vezu cuando hai eleiciones, ando acoyonáu cola posibilidá de qu'UPyD entre na Xunta Xeneral. ¡¡¡Ai, pero de que manera!!! Un partíu que nun val pa nada, que nun tien razón de ser (y muncho menos n'Asturies) [Cuidadín: Tienen tol drechu del mundu a presentase a les eleiciones], pero que la xente vótalos, y dan mieu. Tovía tevi viendo pola tele l'otru día al deputáu nel Congresu Toni Cantó y yo asouriaba, y eso que tamos n'Asturies, que nun se nos da mal, pero a ési non, ¿eh? Eso non.



Bloque-UNA, PAS y Conceyu Abiertu. Ta la cosa jodida. Y ehí tán les pruebes. Cuartos nun hai. Piesllen empreses asturianistes, como Paraxuga, como la Llibrería Trabe, como Alborá, o, recién, la edición impresa de Les Noticies. Cuido qu'estos partíos nin tengan munchos cuartos pa metese otra vuelta nuna campaña electoral.

Si a min m'entrugaren, dicía-ys que foren de la manina xuntos, y asina lo más probable fora que nin asina diben entrar na Xunta Xeneral. Nun apostaba por que sacaren ún deputáu ente toos. De fechu, nun sé si lu algamaríen diendo con IX (esto ye, si ameyoraríen los resultaos presvistos pola coalición IX-LV pa estes eleiciones o, seique, les pasaes). Pero lo que sí puedo dicir yía que diba ser bon pegoyu pa crear un partíu nacional d'esquierda con posibilidaes nun futuru non mui llonxe de meter un pie na Xunta. Y d'ilusionar a la vecería. Con fuercia y presencia.


Per otru llau, ¡meca eleiciones! Huas huas huas.... Ríome de los del BNG. Y de los sos enemigos n'Asturies [la prensa amariella de dreches que toos conocemos]. Porque home, si tanto diben facer una estructura n'Asturies, agora qu'hai eleicioens y llega la hora la verdá...Presentaranse ¿non?

¿O igual mentía daquién? ¡¡¡¡Oooooi, qué pouco xeitu!!!!

Nenhum comentário:

Postar um comentário