21 de fev. de 2012

Güelpe en Valencia y Reforma Llaboral

Sabino Méndez ye directivu de la SGAE, pero güei, entá día de la llingua materna, destácase con un ataque veláu a la llingua asturiana.

¿Pa que se va contestar si la mafia la SGAE tien abondo pa sí?

Pero bono, estrayendo la sentencia de so: El ejemplo siempre es el mismo: “el premio a la mejor canción en bable no es muy seductor”.

Yo digo qu'hai que ser mezquín pa xustificase neso. Claro que nu van pagales cola viaxe al debalu nel que ta metida güei la calidá de la música comercial del estáu. ¿Por qué n'ú quedó OT y toa esa telebasura? Por nun falar de la dexeneración del cantar del branu.

La calidá de la música comercial española ye perbaxa, y ye de mui mal gustu que Sabino Méndez vea'l problema "no de siempre".


Y n'otru orde coses, la policía ayer en Valencia actúo de manera irresponsable al cargar contra manifestantes estudiantiles. Y, al entrugar a los polis, ellos dicen que cumplen colo que-ys manden darriba.

Conque'l problema vien de los mandamases en Valencia del PP.

Son la lluz que va guiar el destín del restu del estáu gobernáu pol PP. Dame muncha moleición...

Mentres se topaben na oposición, el PP glayaba a l'alta la lleva contra toles coses, y la drecha, dende que gobierna -y equí puede metese tamién a Cascos- ca cosa que toquen... mete miéu.

Cola reforma llaboral da yá pa escribir un llibru. Yo, o mui enquivocáu ando, o tovía nun fui quién dixerila, o ye que mui bestia me paez. Ta remanada a costafecha pal gran empresariu capitalista, y ello va, en tolos niveles, repercutir en siguir -como dende qu'entamó la crisis- abriendo más la brecha ente ricos y probes; pero faciendo más probe al probe y ricu al ricu.

Habrá qu'esperar que'l gran públicu se decate... o a quien-y correspuenda!!!

Nenhum comentário:

Postar um comentário