22 de jan. de 2012

Megaupload

Zarranon Megaupload, empresa de la que yo fora cliente. O meyor dicir, usuariu. Y bien que la voi char de menos. Una pena. Claro. Taba visto.

Nun quieren que veamos lo que quéramos, sinon lo qu'a ellos-ys pruya, nel momentu bono pa so. Conque ésti ye, dende'l mio puntu vista, un güelpe a la nuesa llibertá de pensamientu y de cómo gastamos l'ociu.

Teo na mio casa una plataforma de televisión con cien canales lo menos. Y cuando me pongo ver la tele nun me presta nada. Y les películes que puea haber, n'horarios qu'a min nun me vienen bien.

Sí, sé lo de los drechos d'autor. Pero col cuentu los drechos d'autor equí tán cometiéndose barbaridades, del tipu de que si merques un aparatu de reproducción de DVD o CD yá te claven polos drechos esos. Anque sía una grabadora pa usu propiu.

Pues yo bien voi char de menos, como dicía, a Megaupload. Ya cada vuelta más, les empreses del ramu que queden tán más sollertes pa cobrar pol usu, mentres que Megaupload yera muncho más "amable" cara'l so usu.

Eso sí, yá dende'l poder filtren noticies de lo malonos que yeren los que trabayaben ehí, nesa sociedá. 

Lo dicho, toos como borregos viendo ehí Gran Hermano y Operación Triunfo y a Pedro Piqueras nos telediarios.

Nenhum comentário:

Postar um comentário