24 de mar. de 2012

Especial Elecciones Nacionales 25M (VII)

REFLEXÓN


Y yá. Esto ta na so xornada final. Na de reflexón.

Asina que facéilo.

La mio reflexón ye que nun importa tanto que gane quién gane, si PPSOE ou Cascos, qu'al fin y al cabu vieno d'ehí. Ye too la mesma raxa.

Non. Equí lo que xugamos ye la entrada na Xunta Xeneral de la UPyD y del Bloque-UNA-LV. Con tolo qu'ello lleva.

Y non, nun se va tratar tampoco del "vote vusté y calle". Non, equí somos homes y muyeres políticos, amantes de la res pública, y tamos los 365 díes del añu (sacante los 366 de los años bisiestos) na arena de la política. Agora tamos, por facer trabayar al maxín, na escoyeta del entrenador. Pero somos nós, nel día a día coles nueses acciones. Y equí yá, que caún piense pa sí... .. . . .

Porque acaben les elecciones y llueu vien una fuelga xeneral. Y non solo son los partíos, tán tamién los sindicatos, que pa qué falar d'ellos. Hailos que son tanta o mafía o más que dalgunos de los partíos políticos. Pero tamién los hai que non, o non tanto. Y finalmente, tamién los hai bramente honraos.



Nel nuesu horizonte somos nós los que nos tenemos que decatar que, heba perres o non nes sos campañes, salgan o non nos medios públicos, y hasta na sopa, o lo que sía, quién amerita de la nuesa confianza o quién val pa Noreña.

Y tamién qué sociedá o qué país, que futuru, en definitiva, queremos. Poro, hai que lo pensar bien caún.





Equí tamién quixera facer mención al comportamientu deplorable de la RTPA, faciendo una entrevista a los representantes d'UPyD y, al mesmu tiempu, negándo-yla a los del BpA-UNA-LV. Y non porque nun-yla tuvieren que facer a los d'UPyD, que me paez mui bien, pese a coses como éstes, sinon que teníen el mesmu drechu y la mesma xustificación los de la coalición d'esquierda, verde y asturianista.

Quiero entós, dexar constancia d'ello nesti día de reflexón, de cómo furrula la mafia asturiana, énte fechos tales.






(L'enllaz d'UPyD ta tirao dende'l blogue de Xuan Xosé Sánchez Vicente, colo que-y agradezo que siga ehí).

Nenhum comentário:

Postar um comentário