14 de ago. de 2011

Cónclave Conservador en Xixón

Mentres Gran Bretaña allampia poles protestes de los sos indignaos particulares, na villa de Xovellanos, y demientres la Fiesta Taurina de Begoña Esperanza Aguirre, El Dóberman y Moriyón xunten.

Cómo non, Aguirre fixo la so entrada depués de plegar el coche nel que vinía, y salir ilesa, si nun lo fai nun ye ella. Y yo comentábalo con unos parientes míos madrilanos, y dicíen "Sí ho, vaya, ¿eh?". Bono, ellos dicíanlo col so acentu madrilán: "¿Has visto? Egque le ha pasao lo que otras veces, ¿Sabes?".

Pero depués de la so perfomance, la so apaición... y digo yo, talo como la de Gabino nes eleiciones aquelles nes que se presentara pa presidente del orbe:


La xente del PP y les sos apaiciones n'escena.

Entós los trés, Esperanza, el Dóberman y Moriyón, depués de los toros, fonon a un concursu de pedos a nun sé qué sidrería de Xixón; nada, ganó un ex-director xeneral de l'anterior alministración col floréu de remis y ensin manchar el calzón.

Depués, cenanon. Moriyón una lata bonitu (n'aceite d'oliva, eso sí) y unes parrochines; Esperanza Aguirre y el Dóberman un platu de carne crudo. Y de la qu'acacabanon la farturona, los chupitos, y llou la sobremesa.

Dizque entamanon parolear y animase, y al poco entainó Aguirre a asonsañar a Gallardón. Llueu, el Dóberman a Gabino de Lorenzo y al Gochu Fartón. Y, amirái pa ella, Carmen Moriyón, ehí que paez que nun mató una mosca na so vida, asonsañando a Carlos Rubiera...

Y nestes, mentres qu'esplicaba cómo diba ser lo del Festival Atlánticu de Xixón del añu que vien, el Dóberman entama a facer de Vilareyo: "Meca, entós van dir les Asturies de Santiyana como provincia convidada... ¡qué guapo! Poles Asturies xuntanza". Y la xente a rir y más rir.

Lo que son les coses... Güei, en LNE Carmen Moriyón aínda diz: "Me pesa mucho la responsabilidad; aún no siento que domino la situación". Resaca, que se diz tamién.

Pues ehí los tenéis. A los rexonalistes. De parranda cola drechona más reaccionaria y españolista. Y colos toros...

Nenhum comentário:

Postar um comentário