28 de set. de 2011

El Niemeyer y el Nuevu Conseyeru de Cultura

¡Qué prestosu'l debate que fixo Emilio Marcos Vallaure colos representantes de la FSA y del PP!

A él entruganon-y pol Niemeyer, fose peles rames, volvienon-y a preguntar, siguió andando per elles, y cuando-y tornanon preguntar, entós yá respondió. Y respondió lo que pensaba, claro. Y nun-ys gustó.

Y esto otra vuelta demuestra que'l gobiernu anterior d'Areces, en materia de Cultura, nun tenía definíu una política concreta. Bono sí, aquelles macroobres faraóniques, en plan un poco la Llaboral Ciudá de Cultura, el Niemeyer, el Calatrava, que sí, facíanse (y a comuña col PP tamién) pero nun se sabía mui bien pa qué.

Y agora anden los cimientos de la sociedá kitch-provinciana too alarmaos. Sólo falta qu'alcen la cabeza dalgún calabre y dalguna cadarme y tiren pa contra la política llingüística que ta a sacar p'alantre'l conseyeru Marcos Vallaure. Yo, agora mesmo, pagaba por ver a la Pepa y a Gustavo Bueno echando contra la llingua otro poco.



Pero ¡ai qué coño!, si hasta punxénonse d'acuerdo La Voz de Asturias con La Nueva España.

De LNE nun se podía esperar otra cosa. A esos muncho-ys cambió, la verdá, porque taben acostumbraos a facer y desfacer, manipular y acombayar, asegún, y agora, claro, nun pueden. Y amás toos sabemos que tán a sueldu del PP Gabinón. Pero LVA... Y más agora que pertenecen al grupu del diariu Público....



Pues yo, por una vegada, toi col Conseyeru. Hai qu'iguar aquellos monumentos prerrománicos y non prerrománicos, y pol padremuñu popular y tradicional. Y tamién pola llingua y la cultura llariega. Que ¿pa qué sinon ta la Conseyería de Cultura? Les macroobres provincianes-kitch que les faiguen los cántabros y Herrera, en Castiella y Lleón.

Nenhum comentário:

Postar um comentário