6 de set. de 2011

¡En tolos llaos cuecen fabes!

Yá me lo dixera fai yá tiempu una amiga mía "Cousas verás mundu alantre". Y foi verdá.

A lo primero foron los británicos, que como nós, tamién cuecen fabes. A min dixeronmelo; yo creílo y ehí quedara la cosa.

Pero llueu vienieron los franceses, y bono, pal sur de Francia, pa la Occitania ehí preparen la so Cassoulet, que ye una fabada pero más pijotera, más occitana.

Y llueu, vilo. Lo de los ingleses. Y entós sí me costara creelo.

Resulta que los ingleses, les fabes almuercenles. Sí, como suena.

Ellos faenles estofaes y con una especie de salsa de tomate, si se pue llamar asina, o una mierda parecida d'eses que faen los ingleses, y bono, comen depués llueu. Prometo que faen eso, y que lo desayunen.

Sí, en tolos llaos cuecen les fabes.




Fora d'Asturias, na ciudá d'Uvieo tamién cuecen, nun sé si fabes, pero polo menos dalgo tamién cuecen.

Y ye que ye de chiste, como non, el premiu Principiegu de la Concordia axuntó a Gabino de Lorenzo col Dóberman. Non, nun pudo ser otru. Foi el de la Concordia.

Bono, y eso qu'agora na Corte (de Madril, non de los gochos) falen de reformar la constitución pa ver hasta cuando se pue empufar l'Estáu. Y pa eso acoriquen bien PPSOE (más la UPN). Pero cuidáu qu'ehí ta al llegar FAC, col Dóberman de nuevu.

Si ye que lo toi viendo. La FSA-PSOE va presentase tamién per Madril, y de cabeza de llista va dir el Gochu Fartón, qu'ehí lu tienen si non paráu. Y eso nun ye pa él.

Pola cueta ehí tenemos a Carme Moriyón, l'alcaldesa de Xixón, que paez un personax fascinante.

Ella ye como una monxina. Agora cortó'l grifu a la Universidá de L'Habana. Ehí con dos... bono con altes dosis de testosterona. Anda, lo que quita pa los comunistes que lo gaste en toros. Que total faen guapu.

Bono, Izquierda Xunida, la esquierda d'Asturies, ehí va llucir bien nel 20N con Llamazares. ¿Y queréis creer que nun ye un home que me caiga mal? Veis, yo tamién soi más raru que la mierda...

Por siguir dando un repasu en xeneral, ehí ta'l 8 setiembre. La esquierda nacionaliega representada por BA-UNA diz que van facer un actu xunitariu que va xuntar munchos más asturianos qu'asturianes, o dalgo asina. En fin, suerte-ys deseo. Yo que nun se manque naide. Y si eso, qu'usen profilácticos adecuadamente. Pero que tengan cuidáu, que pue afogase dalguno con eses coses.

Andecha Astur va xuntar col Partíu Asturianista, y van anuncialo'l día 8 Setiembre. (Los de la URAS nun saben nada, pero bono. Tampoco tal...) Van presentar pal 20N a Xuan Xosé, a ver si lo dexen una temporadina en Madril de deputáu. Equí queda Javier Cubero, de mandamás d'AA y del PAS. ¡Ai quién lu vería!

Lo que sí que me va prestar ye qu'UPyD nun va sacar nada, y a ver si dexa polo menos bien de cuartos na so campaña electoral equí n'Asturies. Qu'a min bien que me presta'l rosa esi. Mirái como será que cuando salí del armariu (la segunda vez, la primera ye otra anécdota) quixe volver entrar, pero echáronme. Ye lo bono d'UPyD. Polo menos los homosexuales identifíquense con ellos, énte esi sector podíen tener tirada... Pero nun-ylo digais a Rosa Díez, que ¡ser homosexual nun ye ser español!





En fin, yo lo d'almorzar les fabes como que nun lo veo.

Nenhum comentário:

Postar um comentário