27 de set. de 2011

Los papeles asturianos de Salamanca y los Toros

Anda la xente taurino too esprecetao per Cataluña y per mundu alantre porque prohibieron les Corridas de Toros. ¡Milagru! A ver cuando les prohiben tamién n'Asturies hom. Polo menos que baltien abaxu les places asturianes que nun pinten nin con brocha gorda nin con pincelón. Les de Barcelona teníen un estilu acordies cola ciudá, les d'Asturies paez que cayeron del cielu.

Que se preocupen de la reprodución de los gaḷḷos monteses y de controlar los corzos que joden tolos mazaneiros y se dexen de toros; eso amuesa la cultura antipopular d'esta práctica, polo menos n'Asturies.



Per otru llau, Andecha Astur y organizaciones afines pide que tornen p'Asturies los papeles nacionales de la Guerra Civil.

Yo a min eso, en principio, nin fu nin fa, pero bono, como taba ehí Cubero, que ye amigu míu, pues bono, bah. Polo menos tenémoslu entreteníu en daqué.

Mirái, yo lo que facía yera traer los papeles dende la ciudá del País Llionés p'Asturies, pa Xixón, y ponía a Cubero a lleelo y repasalo too, y entós como dicíen los vieyos antes, "nun hai guaḥe".

Por cierto, Cubero, si tas lleendo estes llinies, que sepas que me debes dalgo:  Unos mapines que teníamos falaos...

Nenhum comentário:

Postar um comentário